600 pap logo png

Aprilia SXV 4.5

  • sx50black
  • rx-125-retro
  • rx-125-zenith
  • SX50(2)
  • rx125-faroposteriore
  • rx-125-retrob
  • sx50black
  • rx-125-retro
  • rx-125-zenith
  • SX50(2)
  • rx125-faroposteriore
  • rx-125-retrob

 

    
10.150   (Συμπεραλαμβάνεται ο ΦΠΑ και τα Τέλη Ταξινόμισης)
 

• Περιγραφή

Για μία ακόμα φορά, η Aprilia , πιστή στις αρχές και τη φιλοσοφία εξέλιξης κάθε προϊόντος της, παρουσιάζει το νέο SXV 2008, ένα προϊόν που ενσωματώνει αυτούσια την εμπειρία από τους αγώνες. Από τη στιγμή που πρωτοπαρουσιάστηκε, το πρώτο στον κόσμο 2κύλινδρο αυτό S upermotard , τελειοποιείται συνεχώς χάρη στην τεχνογνωσία του αγωνιστικού τμήματος της Aprilia , αλλά και την τεράστια εμπειρία του πολυπρωταθλητή Thierry Van Den Bosch . Έτσι, αγώνα με τον αγώνα, το SXV , κατάφερε να παρουσιάσει πλεονεκτήματα και ικανότητες, που ο ανταγωνισμός δεν μπορεί να ελπίζει ότι θα επιτύχει.

DESIGN
Όπως σε κάθε μοντέλο της Aprilia , έτσι και στο SXV , έχει δοθεί τεράστια προσοχή και φροντίδα, και στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Σαν επιστέγασμα έρχεται το γεγονός ότι το SXV διαθέτει μοναδικό στυλ όντας ταυτόχρονα και απόλυτα λειτουργικό, ώστε να επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις, ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι ακόμα και στην βασική του έκδοση, το SXV , παραμένει αναμφισβήτητα μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για αγώνες.
Αλλά δεν είναι μόνο η εμφάνιση που μαγνητίζει το βλέμμα. Είναι και το πλεόνασμα τεχνολογίας που συγκεντρώνει η συγκεκριμένη κατασκευή. Μία ματιά στον εξελιγμένο 2κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα, το μικτό αλουμινένιο πλαίσιο με χωροδικτύωμα, το εξαιρετικό πίσω ψαλίδι και η κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση με τα δύο τελικά κάτω από το πίσω φτερό, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το SXV να μην περνά από πουθενά απαρατήρητο.
Από όποια πλευρά και να κοιτάξει κανείς το SXV , ανακαλύπτει μία πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, ενώ τα αγωνιστικά χρώματα του 2008, δηλώνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα γεννημένη για αγώνες.
Το νέο SXV , είναι – όπως ήταν αναμενόμενο για μοντέλο της Aprilia –εφοδιασμένο με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές λύσεις, όπως είναι οι σταθερές εισαγωγές του αέρα που επιτρέπουν στο ρεζερβουάρ να σχηματίζει μεγάλη κλίση προς τα πάνω, ώστε να υπάρχει μεγάλη ευκολία πρόσβασης στο φίλτρο αέρος. Η διαρκής αναζήτηση της τεχνολογικής τελειότητας οδήγησε τη σχεδιαστική ομάδα της Aprilia στη μελέτη ακόμη και της πιο μικρής λεπτομέρειας, που δόθηκε σαν πολύτιμη πληροφόρηση από τους πρωταθλητές που έτρεξαν με το SXV σε διάφορους αγώνες.

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ : ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗ
Ο εκπληκτικός δικύλινδρος κινητήρας 450 κ.ε , είναι φυσικά το επίκεντρο της τεχνολογικής υπεροχής του SXV . Η Aprilia ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που πίστεψε στην αξία του V twin για την κατηγορία των S upermotard , μία κατηγορία που όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές είναι ακόμα προσκολλημένοι στους μονοκύλινδρους κινητήρες. Η κορυφαία τεχνολογία της Aprilia στους δικύλινδρους V , έχει ήδη αποδείξει την απόλυτη αξιοπιστία της μέσα από τους αγώνες. Ακόμα και στα μοντέλα δρόμου όπου έχει πιστοποιηθεί ο εκπληκτικός αυτός κινητήρας, που κατασκευάζεται αποκλειστικά από την Aprilia , δεν έχει γίνει κανένας απολύτως συμβιβασμός ούτε στον τομέα της τεχνολογίας, αλλά ούτε και των επιδόσεων. Από τα πρώτα στάδια της κατασκευής του, ο δικύλινδρος κινητήρας 450 κ.ε , εξελίχθηκε παράλληλα με το πλαίσιο, ώστε να δώσει στο SXV τον τέλειο συνδυασμό δύναμης και κρατήματος.

Η περιεχόμενη γωνία του V στις 77°, είναι αποτέλεσμα εξαντλητικών δοκιμών, και έχει σαν στόχο όχι μόνο να εκτοξεύσει τις επιδόσεις, αλλά και να μειώσει τους κραδασμούς. Αυτή η κίνηση έδωσε στους μηχανικούς της Aprilia τη δυνατότητα να αποφύγουν την χρήση των αντικραδασμικών αξόνων. Παρόλα αυτά οι κραδασμοί από τον συγκεκριμένο κινητήρα, είναι απείρως λιγότεροι από κάθε μονοκύλινδρη ανταγωνιστική πρόταση.
Οι κύλινδροι είναι ενσωματωμένοι στο στροφαλοθάλαμο και διαθέτουν χιτώνια που μπορούν να αντικατασταθούν. Η μοναδική αυτή διάταξη επέτρεψε την τοποθέτηση των βοηθητικών συστημάτων του κινητήρα, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζονται οι εξαιρετικά συμπαγείς του διαστάσεις. Τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά : Ο V twin της Aprilia είναι ένας από τους πλέον συμπαγείς δικύλινδρους V στον κόσμο και μικρότερος σε διαστάσεις από πολλούς μονοκύλινδρους με τα ίδια κυβικά. Όλες οι σχεδιαστικές επιλογές έγιναν με σκοπό την επίτευξη της μέγιστης ισχύος σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος στροφών. Η εξελιγμένη από το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia , ηλεκτρονική μονάδα, περιλαμβάνει πληθώρα καινοτομιών για την κατηγορία των off - road .

Το σύστημα ψεκασμού διαθέτει πεταλούδες διαμέτρου 38 mm για το 450 (40 mm για το 550) και η διαχείρισή του γίνεται μέσω προγραμματιζόμενης μονάδας. Με αφετηρία το μοντέλο του 2008, η ηλεκτρονική μονάδα( ECU ), θα παρέχει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ δύο χαρτογραφήσεων, και αυτό με τη χρήση ενός διακόπτη στο τιμόνι. Αυτή η εξαιρετικά χρήσιμη καινοτομία προσφέρει μία επιλογή για μέγιστη ισχύ σε συνθήκες καλής πρόσφυσης και μία δεύτερη χαρτογράφηση, με ηπιότερη απόδοση της ισχύος, για δυσκολότερες συνθήκες πρόσφυσης. Το σύστημα αποτελεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο βοήθημα στον έλεγχο της μηχανής και έγινε δεκτό με ενθουσιασμό τόσο από τους έμπειρους αναβάτες (δοκιμάστηκε σε συνθήκες αγώνα στους τελευταίους αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος), όσο και από τους λάτρεις των S upermotard γενικά. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα απλό κλικ και έχεις ακριβώς τη δύναμη που χρειάζεσαι για κάθε περίσταση.

Η μείωση της χωρητικότητας επέτρεψε στην Aprilia να εξελίξει έναν εξαιρετικά συμπαγή και ελαφρύ στρόφαλο. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται καλύτερα στα ανοίγματα του γκαζιού, γεγονός με ευεργετικές επιπτώσεις τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην εν γένει ευελιξία της μοτοσυκλέτας, και αυτό χάρη στον περιορισμό του φαινομένου της στροφορμής από το στρόφαλο.

Ο μονός εκκεντροφόρος με τις 4 βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, αντιπροσωπεύει το ιδανικό πάντρεμα των συμμαζεμένων διαστάσεων, του χαμηλού βάρους και των υψηλών επιδόσεων.
Είναι επίσης γεγονός ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνει, επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου, όντας παράλληλα και οικολογικός.

Εντούτοις η τεχνολογία θα πρέπει να είναι ταυτόσημη με την αξιοπιστία και την διάρκεια ζωής. Ο δικύλινδρος κινητήρας 450 βρίσκεται στην κορυφή σε ότι αφορά την ευκολία συντήρησης, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε εξαρτήματα που χρειάζονται τακτική συντήρηση, όπως είναι τα μπουζί και τα φίλτρα λαδιού και αέρα.

Ίδια προσπάθεια καταβλήθηκε και στον τομέα της μείωσης του βάρους, με τον δικύλινδρο κινητήρα 450 να συγκαταλέγεται μεταξύ των ελαφρύτερων δικύλινδρων κινητήρων V με μίζα, και αυτό χάρη στην εκτεταμένη χρήση πολύτιμων και ελαφρών κραμάτων. Τα κεντρικά τμήματα του στροφαλοθάλαμου είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου-πυριτίου, το εξωτερικό περίβλημα του κινητήρα είναι από μαγνήσιο, οι βαλβίδες από τιτάνιο, ενώ όλα τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων είναι εξαιρετικά χαμηλού βάρους.

Το τσόκ είναι επίσης καινούργιο, και ελέγχεται από ένα διακόπτη στο φίλτρο του αέρα αντί για το τιμόνι. Ακόμα και το φίλτρο αέρα είναι βελτιωμένο αποτελούμενο από ειδικό αφρώδες υλικό, που προέρχεται κατευθείαν από τις επίσημες αγωνιστικές ομάδες της Aprilia .

Με μια ματιά, τα κυριότερα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του δικύλινδρου κινητήρα 450 είναι:
- Ηλεκτρονικός ψεκασμός με πεταλούδες 38 mm (40 mm για το 550).
- Λίπανση με ξηρό κάρτερ και ξεχωριστά δοχεία λαδιού για το κιβώτιο και τον κινητήρα, ώστε να αποτρέπεται η πρόσμειξη του λαδιού του κινητήρα με υπολείμματα από το συμπλέκτη, και να επιτυγχάνεται έτσι μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του λιπαντικού.
- Εκκεντροφόρος επικεφαλής με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
- Μονοκόμματος στρόφαλος
- Κύλινδροι ενσωματωμένοι στο στροφαλοθάλαμο με αντικαθιστώμενα χιτώνια
- Μέγιστο όριο στροφών στις 12,500 rpm (450 motard )

ΠΛΑΙΣΙΟ : ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ ΟΣΟ ΠΟΤΕ
Μία χωρίς συμβιβασμούς μοτοσυκλέτα όπως το SXV , απαιτεί και το καλύτερο πλαίσιο. Το πλαίσιο αποτελείται από σωληνωτό χωροδικτύωμα που στηρίζεται σε αλουμινένια πλευρικά σκέλη από πρεσσαριστό αλουμίνιο, επιτυγχάνοντας έτσι μία εξαιρετικά στιβαρή και άκαμπτη κατασκευή. Ακόμα και ο ίδιος ο κινητήρας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του πλαισίου, λειτουργώντας και σαν στοιχείο κατανομής φορτίων, συνεισφέροντας και αυτός με τη σειρά του, στην συνολική ακαμψία.

Το κινούμενο τμήμα του πίσω αλουμινένιου ψαλιδιού αποτελεί ένα θαυμάσιο παράδειγμα βιομηχανικού σχεδιασμού. Εκτός από στοιχείο που αναμφισβήτητα τραβάει τα βλέμματα, το επαναστατικό αυτό ψαλίδι εξασφαλίζει την μέγιστη στρεπτική ακαμψία που υπάρχει σε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας, σήμερα. Το μοχλικό σύστημα της πίσω ανάρτησης διαθέτει μεταβαλλόμενη σχέση σκληρότητας, η οποία αποσβένεται μέσω ενός αμορτισέρ monoshock της Sachs με ενσωματωμένο δοχείο αζώτου, με υδραυλικές ρυθμίσεις υψηλών και χαμηλών ταχυτήτων high / low . Η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης έχει αλλάξει στο μοντέλο του 2008, ώστε να βελτιωθεί η σταθερότητα και ο έλεγχος σε ανώμαλο έδαφος, ενώ καινούργιο είναι και το μοχλικό σύστημα που κάνει την απόσβεση του monoshock ακόμα πιο προοδευτική, βελτιώνοντας παράλληλα την ελκτική πρόσφυση αλλά και τον έλεγχο.

Το μπροστινό upside down πηρούνι των 48 mm με τις νέες ρυθμίσεις, συμβάλλει αποφασιστικά στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και στην βελτιωμένη απόσβεση σε off - road οδήγηση.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ
Η τεχνολογία αιχμής και οι κορυφαίες επιδόσεις του πλαισίου του SXV δεν θα μπορούσαν παρά να συνοδεύονται και από ένα εκπληκτικό σύστημα φρένων. Το SXV είναι εφοδιασμένο με ακτινικές δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτας χαμηλού βάρους (320 mm εμπρός) για απόλυτο έλεγχο στο φρενάρισμα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Στον πίσω τροχό συναντά κανείς δισκόφρενο 240 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου, που συνδυάζει τέλεια την δύναμη και τον απόλυτο έλεγχο.

ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ : ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ
Όλα τα επί μέρους εξαρτήματα της Aprilia SXV έχουν επιλεγεί με το κριτήριο της απόλυτης ποιότητας.
Ενδεικτικά :
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων : υπερ-ελαφρύς, συμμαζεμένος σε διαστάσεις, και σχεδιασμένος με στόχο να παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
- Αλουμινένιο τιμόνι της Magura χωρίς μεσαίο σκέλος για μεγαλύτερη ελαστικότητα και καλύτερο έλεγχο.
- Πίσω φώς με τεχνολογία LED για μεγαλύτερη φωτεινότητα
- Αλουμινένιο καπάκι για το φίλτρο λαδιού
- Νέο μπουτόν μίζας (στη θέση του παλιού συστήματος με το κλειδί)
- Νέο ηλεκτρικό σύστημα αγωνιστικού τύπου

• Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας : Διαμήκης V2 4-χρονος 4-βάλβιδος DOHC

  • Καύσιμο : Αμόλυβδη βενζίνη

  • Διάμετρος/Διαδρομή : 76.0 x 49.5 mm

  • Κυβισμός : 449 cc

  • Σχέση συμπίεσης : 13 ± 0.5 : 1

  • Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο : 16.8 hp - 7500 rpm

  • Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο : 20 Nm - 5000 rpm

  • Τροφοδοσία : Ηλεκτρονικός Ψεκασμός. Διπλός χάρτης “hard/soft” με επιλογέα στο τιμόνι. Σώματα ψεκασμού Ø38

  • Ανάφλεξη : Ηλεκτρονική WALBRO, μεταβαλλόμενη αβάνς

  • Εκκίνηση : Μίζα

  • Γεννήτρια : 340 W

  • Λίπανση : ξηρό κάρτερ. Χωριστή λίπανση κιβωτίου

  • Κιβώτιο ταχυτήτων : 5τάχυτο. Σχέσεις μετάδοσης: 1η 30/13 (2.307), 2η 27/15 (1.8), 3η 23/16 (1.437), 4η 23/20 (1.15), 5η 21/21 (1

  • Συμπλέκτης : Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού

  • Πρωτεύσουσα Μετάδοση : Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με ίσια γρανάζια: 22/56 (1: 2.545)

  • Δευτερεύουσα Μετάδοση : Τελική σχέση μετάδοσης με αλυσίδα: 15/46 (1: 3.067)

  • Πλαίσιο : Περιμετρικό πλαίσιο από Cr-Mo χάλυβα με τμήματα από κράμα αλουμινίου.

  • Ανάρτηση εμπρός : Ανεστραμμένο υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια Φ48 mm, διπλής ρύθμισης με διαδρομή 275 mm

  • Ανάρτηση πίσω : Aιωρούμενος αλουμινένιος βραχίονας με χυτά τμήματα. Μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά.

  • Φρένα : Εμπρός : Υδραυλικό δισκόφρενο Φ320 mm με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων. Πίσω : Υδραυλικό δισκόφρενο Φ240mm με πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλου.

  • Ζάντες : Τροχός εμπρός : 3,50'' x 17'' , Τροχός πίσω : 5,50'' x 17''

  • Ελαστικά : Ελαστικό εμπρός : Χωρίς αεροθάλαμο 120/70 ZR 17'' , Ελαστικό πίσω : Χωρίς αεροθάλαμο 180/55 ZR 17''

  • Διαστάσεις : Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο : 2165/815/1470 mm

  • Ξηρό βάρος : 125 kg

  • Τεπόζιτο : 7.5 lt (εναλλακτικά έκδοση με 11.5 lt)

• Σενάριο Χρηματοδότησης On Line

Δικαιολογητικά για την χρηματοδότηση:

  • Ταυτότητα
  • Εκκαθαριστικό εφορίας (πρόσφατο)
  • Φύλλο μισθοδοσίας (για ιδιωτκό η δημόσιο υπάλληλο)

Το σενάριο είναι κατα προσέγγιση και η πραγματική τιμή των δόσεων μπορεί να διαφέρει σπο την τελική χρηματοδότηση.

Αξία Οχήματος 
Προκαταβολή
Μηνιαίες Δόσεις

• Διαθέσιμα Χρώματα

color mxv

• Επέκταση Εγγύησης PIAGGIO 2+2

Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 χρόνια

Η υπηρεσία της Piaggio επεκτείνει την αρχική σας εργοστασιακή σας εγγύηση των 2 χρόνων σε 4 χρόνια!

Φροντίδα και αξία στην επένδυση σας.

 

• Φυλλάδιο PDF & Video YouTube

• Αξεσουάρ

{loadposition Calc_Builder}