600 pap logo png

Aprilia RS 50

  • 10 Aprilia RS4 50
  • 01 Aprilia RS4 125
  • 9 Aprilia RS4 50
  • 11 Aprilia RS4 50
  • 14 Aprilia RS4 50
  • 15 Aprilia RS4 50
  • 12 Aprilia RS4 50
  • 10 Aprilia RS4 50
  • 01 Aprilia RS4 125
  • 9 Aprilia RS4 50
  • 11 Aprilia RS4 50
  • 14 Aprilia RS4 50
  • 15 Aprilia RS4 50
  • 12 Aprilia RS4 50

 

    
3.740   (Συμπεραλαμβάνεται ο ΦΠΑ και τα Τέλη Ταξινόμισης)
 

• Περιγραφή

Πιστεύετε ότι οι ζάντες ελαφρού κράματος, το αλουμινένιο πλαίσιο, οι ακτινικές δαγκάνες, η εξάτμιση κάτω από τη σέλα, το μονόμπρατσο, τα συναντάμε μόνο στις μεγάλες μοτοσυκλέτες ; Και όμως, λάθος, γιατί όλα όσα προαναφέραμε είναι απλά οι τεχνικές προδιαγραφές της Aprilia RS 50, της κορυφαίας κατασκευής στην κατηγορία των supersport 50 cc !

Η Aprilia RS 50, είναι μία αυθεντική σπορ μοτοσυκλέτα, που διαθέτει τεχνολογία, που συνήθως συναντάμε μόνο σε ένα αγωνιστικό GP .

Οι αγωνιστικές γραμμές που τραβούν το μάτι, και το επιθετικό στυλ της Aprilia RS 50, γνωστοποιούν αμέσως ακόμα και στον περιστασιακό παρατηρητή ότι πρόκειται για μία κατασκευή χωρίς συμβιβασμούς. Αυτό το 50άρι supersport φτιάχτηκε για να γίνει θρύλος, και οι επιδόσεις του το επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο.

Σε ότι αφορά το στυλ, το RS 50 είναι ολοφάνερο ότι είναι εμπνευσμένο από την ναυαρχίδα της οικογένειας της Aprilia , που δεν είναι άλλη από την RSV 1000 R , την δικύλινδρη που νίκησε τα 4κύλινδρα Ιαπωνικά στο Master Bike του 2006. Η RS 50, διαθέτει την ίδια δίψα για νίκες, αλλά και την τεχνολογία που αποκόμισε η εταιρεία από την παγκόσμια πρωταθλήτρια Aprilia 125 GP . Ακόμα και σε αυτήν την κατηγορία, η RS 50, είναι η μοτοσυκλέτα που όλοι θέλουν να νικήσουν.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά για το μοντέλο του 2007, της RS 50, είναι απλά εντυπωσιακά, παρακάτω μερικά από πιο σημαντικά :

· αλουμινένιο πλαίσιο
· αλουμινένιο ψαλίδι.
· ζάντες ελαφρού κράματος με ακτίνες σχήματος ‘ Y ’
· μπροστινό φρένο με ακτινική δαγκάνα
· Δίχρονος κινητήρας προδιαγραφών Euro 2.
· Φαίρινγκ βασισμένο στην RSV 1000 R
· Αναλογικός/ψηφιακός πίνακας οργάνων

ΣΤΥΛ
Οι επιθετικές γραμμές της νέας RS 50, τονίζονται ακόμα περισσότερο από το φαίρινγκ, που δοκιμάστηκε στην αεροδυναμική σήραγγα, και μοιάζει πολύ με εκείνο της RS 125, που έχει κερδίσει και το βραβείο σχεδιασμού για το 2006.

Διπλοί προβολείς παρέχουν εξαιρετική ορατότητα, αλλά δίνουν και την απαραίτητη επιθετικότητα στο απίστευτο αυτό 50άρι.

Το γλυκό τελείωμα της ουράς, συμπληρώνει την επιθετική και αγωνιστική εικόνα της Aprilia RS 50, κρύβοντας από κάτω της και το τελικό της εξάτμισης, άλλο ένα χαρακτηριστικό βγαλμένο κατευθείαν από τον κόσμο των αγώνων, που παίζει καθοριστικό ρόλο στην ισορροπία αλλά και την τέλεια κατανομή του βάρους.

Το νέο ρεζερβουάρ των 13 λίτρων, συνδυασμένο με την μικρή κατανάλωση, δίνουν στην Aprilia RS 50, απίστευτη αυτονομία. Ακόμα και το σχήμα του ρεζερβουάρ, με τον τρόπο που πατάει στο διπλό σωληνωτό πλαίσιο, παραπέμπει αμέσως σε καθαρόαιμες αγωνιστικές GP κατασκευές.

ΠΛΑΙΣΙΟ
Η Aprilia , ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε στην αγορά, 50άρι με αλουμινένιο πλαίσιο. Το νέο RS 50 πηγαίνει την τεχνολογία ακόμα πιο πέρα, διαθέτοντας ένα νέο πλαίσιο, αποτελούμενο από σωληνοειδές εξελασμένο και ενισχυμένο αλουμίνιο, για επίτευξη των καλύτερων επιδόσεων. Αυτό το επαναστατικό πλαίσιο, συντελεί όχι μόνο στην μείωση του συνολικού βάρους αλλά και στην επίτευξη απίστευτων τιμών στρεπτικής ακαμψίας. Ακόμα και το ψαλίδι, είναι κατασκευασμένο από μέταλλο ελαφρού κράματος, και υποστηρίζεται από υδραυλικό monoshock αμορτισέρ, που έχει δυνατότητα προφόρτισης, συνολικής διαδρομής,110 mm .

Το μπροστινό πιρούνι τύπου upside down , είναι άλλη μία σημαντική λεπτομέρεια της RS 50. Αυτή η εξαιρετικά προηγμένη κατασκευή, παρέχει απόλυτη ασφάλεια και αξιοπιστία, ενώ συντελεί και στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων της μοτοσυκλέτας σε τομείς απόσβεσης και κρατήματος στις στροφές. Τα καλάμια διαμέτρου 40 mm , είναι των ιδίων διαστάσεων όπως καις τις μεγάλες μοτοσυκλέτες, και η διαδρομή των 120 mm , αυξάνει την αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα.

ΦΡΕΝΑ
Η Aprilia , έχει θέσει νέα standards , σε ότι αφορά την τεχνολογία των φρένων και των επιδόσεων. Η διάμετρος των 300 mm του μπροστινού δίσκου είναι τιμή ρεκόρ για την κατηγορία, ενώ η ακτινική δαγκάνα, λύση που πρωτο-χρησιμοποιήθηκε στους αγώνες GP 250, από την Aprilia , και αντιγράφεται συνεχώς από όλες τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Αυτό το εντυπωσιακό σύστημα φρένων, κάνει το RS 50, να τα βγάζει πέρα με απόλυτη ασφάλεια, ακόμα και σε συνθήκες ενός αγώνα GP .

Ακόμα και το πίσω φρένο, με ατσάλινο δίσκο διαμέτρου 180 mm , είναι προδιαγραφών υψηλών επιδόσεων, διαθέτοντας μάλιστα και δαγκάνα μονού εμβόλου στηριγμένη σε αλουμινένια βάση.

Νέες ζάντες με ακτίνες σχήματος ‘ Y ’ δανεισμένες απευθείας από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Aprilia . Αυτές οι ελαφριές, απόλυτα ισορροπημένες νέες ζάντες, σε συνδυασμό με τα υψηλών επιδόσεων λάστιχα που εφοδιάζεται, είναι φανερό ότι δίνουν στο RS 50, το απόλυτο κράτημα στις στροφές.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ένα πλαίσιο φτιαγμένο για επιδόσεις, απαιτεί και τον κατάλληλο κινητήρα. Για αυτό λοιπόν το RS 50 φοράει τελευταίας γενιάς κινητήρα, που διαθέτει ότι πιο σύγχρονο από τεχνολογικής πλευράς. Πρόκειται για έναν μονοκύλιδρο δίχρονο, υγρόψυκτο, με βαλβίδα εισαγωγής reed , και αντικραδασμικό άξονα. Η υπερσύγχρονη αυτή τεχνολογία επιτρέπει στον κινητήρα να αποδίδει 6.25 kW στις 10,000 rpm , αριθμός εξαιρετικός για το μέγεθος και το βάρος του (μόνον 15 kg ) Η λίπανση γίνεται από ξεχωριστό σύστημα μίξης, με ογκομετρική αντλία μεταβλητής χωρητικότητας. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα, ενώ το κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις, ώστε να γίνεται πλήρως εκμεταλλεύσιμη η απίστευτη δύναμη του κινητήρα.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Και πάνω από όλα, ο τυχερός ιδιοκτήτης ενός RS 50, έχει διάθεσή του μία ολόκληρη γκάμα ακριβού εξοπλισμού, που συναντάμε συνήθως σε πολύ μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Αλουμινένιες μανέττες φρένου και συμπλέκτη, αλουμινένια footrest , υψηλού επιπέδου σιλανσιέ, και λάστιχα tubeless radial , είναι μερικά από τα εξαρτήματα που κάνουν το RS 50, να ξεχωρίζει. Η Aprilia δεν παρέλειψε να εξοπλίσει το RS 50 και με τον πιο εξελιγμένο πίνακα οργάνων, πολλαπλών λειτουργιών. Αυτός ο αναλογικός/ψηφιακός πίνακας, λειτουργεί σαν πραγματικό on - board computer . Εκτός λοιπόν από τις συνηθισμένες ενδείξεις, διαθέτει και χρονόμετρο γύρων, ώστε να δώσει στον αυριανό πρωταθλητή τη δυνατότητα να καταγράψει τους καλύτερους γύρους του στην πίστα.

• Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας : Μονοκύλινδρος 2-χρονος

  • Καύσιμο : Αμόλυβδη βενζίνη

  • Διάμετρος/Διαδρομή : 39,86 x 40 mm

  • Κυβισμός : 49,9 cc

  • Σχέση συμπίεσης : 11,5 :1

  • Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο : 2.7 hp - 5250 σαλ

  • Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο : 3.6 Nm - 4000 σαλ

  • Τροφοδοσία : Καρμπυρατέρ Dell' Orto PHVA 17.5

  • Ανάφλεξη : Ηλεκτρονική με μεταβαλλόμενη αβάνς

  • Εκκίνηση : Μίζα

  • Εξάτμιση : σύστημα εξάτμισης με καταλύτη χωρίς αισθητήρα λ

  • Λίπανση : αυτόματο μίγμα λαδιού-βενζίνης

  • Κιβώτιο ταχυτήτων : 6τάχυτο. Σχέσεις μετάδοσης: 1η 11/34 (3.09), 2η 15/30 (2.00), 3η 18/27 (1.5), 4η 20/24 (1.2), 5η 22/23 (1.05), 6η 23/22 (0.956)

  • Συμπλέκτης : Πολύδισκος σε μπάνιο λαδιού

  • Πρωτεύσουσα Μετάδοση : Μηχανική. Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια. 21/78 (3.714)

  • Δευτερεύουσα Μετάδοση : Τελική σχέση μετάδοσης με αλυσίδα: 11/53 (4.818)

  • Πλαίσιο : Περιμετρικό διπλής δοκού από κράμα αλουμινίου.

  • Ανάρτηση εμπρός : Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down 40mm Ø Διαδρομή τροχού 120 mm

  • Ανάρτηση πίσω : Διπλός αλουμινένιος βραχίονας με υδραυλικό αμορτισέρ. Διαδρομή τροχού 110 mm.

  • Φρένα : Εμπρός: Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 300 mm με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων. Πίσω: Υδραυλικό δισκόφρενο Ø 180 mm με δαγκάνα 2 αντικρυστών εμβόλων.

  • Ζάντες : Εμπρός: 2,75 x 17'' Πίσω: 3,50 x 17''

  • Ελαστικά : Χωρίς αεροθάλαμο Εμπρός: 100/80-17" Πίσω: 130/70-17"

  • Διαστάσεις : Μήκος: 1955 mm Πλάτος: 720 mm Μεταξόνιο: 1345 mm

  • Ξηρό βάρος : 107 kg

  • Τεπόζιτο : 13 lt

  • Καρμπιρατέρ : Dell’Orto PHVA - Ø14

  • Μπαταρία : 12V – 4Ah

• Σενάριο Χρηματοδότησης On Line

Δικαιολογητικά για την χρηματοδότηση:

  • Ταυτότητα
  • Εκκαθαριστικό εφορίας (πρόσφατο)
  • Φύλλο μισθοδοσίας (για ιδιωτκό η δημόσιο υπάλληλο)

Το σενάριο είναι κατα προσέγγιση και η πραγματική τιμή των δόσεων μπορεί να διαφέρει σπο την τελική χρηματοδότηση.

Αξία Οχήματος 
Προκαταβολή
Μηνιαίες Δόσεις

• Διαθέσιμα Χρώματα

11 Aprilia RS4 50 01 Aprilia RS4 125

• Επέκταση Εγγύησης PIAGGIO 2+2

Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 χρόνια

Η υπηρεσία της Piaggio επεκτείνει την αρχική σας εργοστασιακή σας εγγύηση των 2 χρόνων σε 4 χρόνια!

Φροντίδα και αξία στην επένδυση σας.

 

• Φυλλάδιο PDF & Video YouTube

   

• Αξεσουάρ

{loadposition Calc_Builder}