600 pap logo png

Aprilia RSV4 Factory APCR ABS

  • 02 RSV4 Factory ABS
  • 01 RSV4 Factory ABS
  • 04 RSV4 Factory ABS
  • 05 RSV4 Factory ABS
  • 08 Estoril
  • 16 Estoril
  • 21 Estoril
  • 09 Estoril
  • 03 RSV4 Factory ABS
  • 14 Estoril
  • RSV4 Fact telaio 01
  • 15 V4 engine (3)
  • 02 RSV4 Factory ABS
  • 01 RSV4 Factory ABS
  • 04 RSV4 Factory ABS
  • 05 RSV4 Factory ABS
  • 08 Estoril
  • 16 Estoril
  • 21 Estoril
  • 09 Estoril
  • 03 RSV4 Factory ABS
  • 14 Estoril
  • RSV4 Fact telaio 01
  • 15 V4 engine (3)

 

    
23.290   (Συμπεραλαμβάνεται ο ΦΠΑ και τα Τέλη Ταξινόμισης)

 

• Περιγραφή

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ SUPERBIKE ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ SUPER SPORT ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ.

Η APRILIA RSV4 FACTORY APRC SPECIAL EDITION ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.

Η ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ APRILIA, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2010, ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ, ΣΕ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑ  MOTOGP, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 45 ΤΙΤΛΟΥΣ, ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ WSBK.

Αγωνιστική κληρονομιά

Γεννημένη να είναι η καλύτερη στην πίστα και το δρόμο, η Aprilia RSV4 κατέπληξε εξαρχής τον κόσμο της μοτοσυκλέτας με το σχεδιασμό, την τεχνολογία και την απόδοσή. Ο πρώτος V-4 65° κινητήρας σε μια σπορ μοτοσυκλέτα παραγωγής, πλαίσιο αντάξιο ενός 250 GP, Ride By Wire, διαχείριση του κινητήρα με πολλαπλές χαρτογραφήσεις: αυτά είναι τα επιτεύγματα για την Aprilia RSV4, που συνδυάζοντας την αρχιτεκτονική και τα μοναδικά τεχνικά χαρακτηριστικά με την άριστη οδηγική συμπεριφορά, χαρακτηριστική της Aprilia, την έφερε σε ακόμα πιο υψηλό επίπεδο.

Όμως, τα ρεκόρ γίνονται για να σπάνε. Χάρη στις ακατάπαυστες προσπάθειες του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Aprilia, και την πολύ στενή συνεργασία του Αγωνιστικού Τμήματος με την παραγωγή, η Aprilia RSV4 κάνει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός.

Με την RSV4 Factory APRC Special Edition η Aprilia δημιουργεί ένα ορόσημο στον κόσμο των supersport μοτοσυκλετών. Όλες οι εμπειρίες και πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν στους αγώνες κατά την επιτυχημένη σεζόν 2010 του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Max Biaggi αφομοιώθηκαν σε ένα μοντέλο που μπορεί να θεωρηθεί ως η πραγματική αφετηρία για τις μοτοσυκλέτες δρόμου του μέλλοντος.

Αποκλειστικά ρυθμιζόμενο traction control με ικανότητα αυτό-ρύθμισης για να ταιριάζει με διαφορετικούς τύπους ελαστικών, wheelie control, launch control, quick shift: αυτά είναι τα νέα χαρακτηριστικά του RSV4 Factory APRC SE που ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη της απόδοσης στην πίστα.

Η τεράστια τεχνολογική ικανότητα της Aprilia κατέστησε δυνατή την εσωτερική παραγωγή όλου του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης κινητήρα της RSV4 Factory SBK, που μαζί με τον Max Biaggi κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike 2010. Χάρη στις καινοτομικές εφαρμογές που αναπτύχθηκαν στους αγώνες και τη στενή συνεργασία μεταξύ αγωνιστικής ομάδας, Αγωνιστικού Τμήματος και παραγωγής, όλη αυτή η συσσωρευμένη πείρα πέρασε άμεσα στα μοντέλα παραγωγής. Έτσι οι άνθρωποι της Aprilia κατάφεραν να δημιουργήσουν την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη μοτοσυκλέτα στην πίστα, με μοναδικό στόχο τον ταχύτερο γύρο.

Κορυφαία τεχνολογία

Αυτή η νέα τεχνολογία έχει συγκεντρωθεί στο πακέτο λειτουργιών με τον κωδικό APRC (Aprilia Performance Ride Control) και είναι βασικά η πιο προηγμένη τεχνολογία στο δυναμικό έλεγχο επιδόσεων μοτοσυκλέτας, ένα πολυ-πατενταρισμένο σύστημα που καθιστά διαθέσιμη την νικηφόρα τεχνολογία στα Superbike στους επαγγελματίες αναβάτες αγώνων αλλά και τους ερασιτέχνες λάτρεις της ταχύτητας. Και όλα αυτά με έναν πολύ απλό και διαισθητικό τρόπο διαχείρισης.

Αλλά οι βελτιώσεις στο Aprilia RSV4 Factory APRC SE, δεν περιορίζονται μόνο στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης. Ο V4 65° κινητήρας διαθέτει πλέον βελτιωμένη λίπανση και κοντύτερες σχέσεις για καλύτερη επιτάχυνση. Η νέα εξάτμιση είναι ελαφρύτερη και διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα διαχείρισης των καυσαερίων με διάφραγμα, για να ταιριάξει με τη Ride By Wire χαρτογράφηση, βελτιώνοντας την απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα.

Επιπλέον, το Aprilia RSV4 Factory APRC SE είναι το πρώτο supersport μοντέλο που έχει ομολογκαρισμένο το νέας γενιάς διπλής γόμας 200/55 ελαστικό, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Pirelli, με βάση την εμπειρία που συλλέχθηκε από τους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike.

Όλα τα νέα χαρακτηριστικά του Factory Special Edition

Πιο αναλυτικά τα νέα χαρακτηριστικά που παρουσιάστηκαν στο Aprilia RSV4 Factory APRC SE:

» APRC Aprilia Performance Ride Control, ηλεκτρονικό πακέτο διαχείρισης το οποίο περιλαμβάνει:

- ATC: Aprilia Traction Control, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που προσαρμόζεται αυτόματα σε διαφορετικούς τύπους ελαστικών, με 8 ρυθμίσεις που άνετα μπορούν να επιλεγούν ακόμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα από ένα μπουτόν στα αριστερά του τιμονιού, χωρίς να κλείσει το γκάζι

- AWC: Aprilia Wheelie Control, ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα

- ALC: Aprilia Launch Control, για αποκλειστική χρήση στην πίστα, ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα

- AQS: Aprilia Quick Shift, για εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές χωρίς κλείσιμο του γκαζιού ή χρήση συμπλέκτη

» Διπλή λειτουργία της οθόνης του πίνακα οργάνων: ROAD και RACE

» Νέα εξάτμιση, πιο ελαφριά που προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις

» Βελτιστοποιημένες σχέσεις μετάδοσης για μέγιστη απόδοση στην πίστα

» Βελτιωμένη λίπανση κινητήρα

» Νέο αποκλειστικό διπλής γόμας 200/55 πίσω ελαστικό

• Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας : Aprilia τετράχρονος υγρόψυκτος τετρακύλινδρος διαμήκης σε V 65°, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

  • Καύσιμο : Αμόλυβδη βενζίνη

  • Διάμετρος/Διαδρομή : 78 x 52.3 mm

  • Κυβισμός : 999 cc

  • Σχέση συμπίεσης : 13 ± 0.5 :1

  • Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο : 177,6 HP (132,4 kW) στις 12250 rpm

  • Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο : 114 Nm στις 10000 rpm

  • Τροφοδοσία : Φιλτροκούτι με εμπρόσθιες εισαγωγές αέρα. Τέσσερα σώματα ψεκασμού Weber-Marelli των 48mm με 8 μπεκ και αυλούς εισαγωγής μεταβλητού μήκους. Ride-by-Wire τελευταίας γενιάς με τριπλή χαρτογράφηση (Track, Sport, Road) με δυνατότητα επιλογής ακόμα και εν κινήσει.

  • Ανάφλεξη : Ηλεκτρονική Magneti Marelli με ένα μπουζί ανά κύλινδρο και πηνία stick-coil

  • Εκκίνηση : Ηλεκτρική

  • Εξάτμιση : 4 σε 2 σε 1, με αισθητήρα λάμδα, βαλβίδα τύπου πεταλούδας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και τριοδικό καταλύτη (Euro 3)

  • Λίπανση : Υγρό κάρτερ με ψυγείο λαδιού και αντλία διπλής λειτουργίας (λίπανση-ψύξη)

  • Κιβώτιο ταχυτήτων : τύπου κασέτας, 6 σχέσεων με ηλεκτρονικό σύστημα Aprilia Quick Shift (AQS) 1η : 39/15 (2.6) 2η : 33/16 (2.063) 3η : 34/20 (1.7) 4η : 32/22 (1.455) 5η : 34/26 (1.308) 6η : 33/27 (1.222)

  • Συμπλέκτης : Πολύδισκος μονόδρομος σε μπάνιο λαδιού με σύστημα anti-juddering

  • Πρωτεύσουσα Μετάδοση : Γρανάζια με ίσια δόντια και ελατήρια απόσβεσης κραδασμών. Σχέση μετάδοσης: 73/44 (1.659)

  • Δευτερεύουσα Μετάδοση : Με αλυσίδα: Σχέση μετάδοσης: 42/16 (2.625)Σύστημα APRC (Aprilia Performance Ride Control) που αποτελείται από Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (ATC), Σύστημα Ελέγχου Ανόρθωσης Εμπρόσθιου Τροχού (σούζα) (AWC), Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης (ALC) τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν και να απενεργοποιηθούν χωριστά.

  • Πλαίσιο : Ρυθμιζόμενο πλαίσιο αλουμινίου διπλής δοκού με τμήματα χυτά και πρεσσαριστά. Επιτρεπόμενες ρυθμίσεις: • Offset και γωνία κάστερ • ύψος κινητήρα • ύψος άξονα ψαλιδιού

  • Ανάρτηση εμπρός : Ανάποδο πιρούνι Öhlins Racing, καλάμια Æ 43 mm με επιφανειακή κατεργασία TiN για μείωση τριβών και αντοχή στη φθορά. Πλήρως ρυθμιζόμενη σε προφόρτιση ελατηρίου καθώς και απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Διαδρομή τροχού 120 mm

  • Ανάρτηση πίσω : Ψαλίδι αλουμινίου με μοχλικό. Μονό Αμορτισέρ Öhlins Racing με εξωτερικό δοχείο πλήρως ρυθμιζόμενο σε: προφόρτιση ελατηρίου, διαδρομή αμορτισέρ, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Σύστημα APS. Διαδρομή τροχού 130 mm

  • Φρένα : Εμπρός: δύο πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm. Ακτινικές δαγκάνες Brembo μονομπλόκ με 4 αντικριστά έμβολα διαμέτρου Æ 34 mm. Ακτινική αντλία με σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης.Πίσω: Δίσκος διαμέτρου 220mm. Δαγκάνα Brembo πλευστοί με 2 έμβολα Æ 32 mm. Σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης.

  • Ζάντες : Aprilia σφυρήλατοι κράματος αλουμινίου. Εμπρός:3.5”X17” Πίσω: 6”X17”

  • Ελαστικά : Radial tubeless. Εμπρός: 120/70 ZR 17 Πίσω: 200/55 ZR 17 (εναλλακτικά 190/55 ZR 17 ή 190/50 ZR 17)

  • Διαστάσεις : Μήκος: 2040 mm Πλάτος: 735 mm (στο τιμόνι) Ύψος: 1120 mm Ελάχιστη απόσταση από έδαφος: 130 mm Ύψος σέλας: 845 mm Μεταξόνιο: 1420 mm Ίχνος: 105 mm Γωνία κάστερ: 24.5°

  • Ξηρό βάρος : 189 kg *

  • Τεπόζιτο : 17 λίτρα (από τα οποία 4 ρεζέρβα)

• Σενάριο Χρηματοδότησης On Line

Δικαιολογητικά για την χρηματοδότηση:

  • Ταυτότητα
  • Εκκαθαριστικό εφορίας (πρόσφατο)
  • Φύλλο μισθοδοσίας (για ιδιωτκό η δημόσιο υπάλληλο)

Το σενάριο είναι κατα προσέγγιση και η πραγματική τιμή των δόσεων μπορεί να διαφέρει σπο την τελική χρηματοδότηση.

Αξία Οχήματος 
Προκαταβολή
Μηνιαίες Δόσεις

• Διαθέσιμα Χρώματα

01 RSV4 Factory ABS

• Επέκταση Εγγύησης PIAGGIO 2+2

Επέκταση εργοστασιακής εγγύησης για 2 χρόνια

Η υπηρεσία της Piaggio επεκτείνει την αρχική σας εργοστασιακή σας εγγύηση των 2 χρόνων σε 4 χρόνια!

Φροντίδα και αξία στην επένδυση σας.

 

• Φυλλάδιο PDF & Video YouTube

    

• Αξεσουάρ

{loadposition Calc_Builder}