Η αριθμημένη “Special Edition” που συνδυάζει την ταχύτητα της πιο προηγμένης supersport παραγωγής της Aprilia με το εμβληματικό κουστούμι που σηματοδότησε τον πρώτο θρίαμβο της RSV4 στο WSBK με τον Max Biaggi στο Μπρνο το 2009. Η Aprilia RSV4 Factory SE-09 SBK είναι εξοπλισμένη για να προσφέρει μέγιστη απόδοση στην πίστα, ενώ η προοδευτική αρίθμηση κάθε μονάδας είναι χαραγμένη στο ρεζερβουάρ καυσίμου για ένα πραγματικά αποκλειστικό άγγιγμα. Για μια αυθεντική superbike εμπειρία.
Το κοστούμι της RSV4 Factory SE-09 SBK θυμίζει τα χαρακτηριστικά χρώματα που συνδέονται ανεξίτηλα με το αγωνιστικό ντεμπούτο της RSV4. Το έντονο, εκρηκτικό μαύρο συνδυάζεται με κόκκινες και λευκές λεπτομέρειες στο φέρινγκ, την ουρά και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Ένα μοναδικό μείγμα με γραμμική απλότητα που θα θυμίσει αμέσως σε κάθε λάτρη των αγώνων την εξαιρετική κυριαρχία της RSV4 στον κόσμο του WSBK. Με επτά παγκόσμιους τίτλους (3 αναβάτη, 4 κατασκευαστή), 44 νίκες και 102 βάθρα, είναι το μοντέλο που έχει γράψει μία από τις πιο νικηφόρες αγωνιστικές ιστορίες μεταξύ των μοτοσυκλετών παραγωγής.
Η αποκλειστική φύση της RSV4 Factory SE-09 SBK ξεπερνά κατά πολύ την αισθητική. Η έκδοση RSV4 Factory διέθετε πάντα εξαιρετική ταχύτητα, αλλά αυτό το θηρίο επωφελείται επίσης από ανθρακονήματα, ένα εξαιρετικά ελαφρύ υλικό που βρίσκεται στο μπροστινό φτερό και τους αεραγωγούς που ψύχουν τις δαγκάνες του μπροστινού φρένου. Η προοδευτική αρίθμηση του μοντέλου εμφανίζεται κατά μήκος του ρεζερβουάρ καυσίμου, διασφαλίζοντας ότι αυτή η RSV4 προορίζεται να γίνει συλλεκτικό αντικείμενο… ωστόσο πάντα έτοιμη να βγει στην πίστα.
Η RSV4 Factory SE-09 SBK διαθέτει την τελευταία εξέλιξη του πανίσχυρου κινητήρα Aprilia 65° V4. Η ισχύς των 217 ίππων διατηρείται υπό έλεγχο από την ημιενεργή ανάρτηση Öhlins, η οποία έχει ρυθμιστεί με σχολαστική ομαδική εργασία από μηχανικούς τόσο της σουηδικής μάρκας όσο και του Noale, σε μια αποστολή με έναν πολύ ξεκάθαρο κύριο στόχο: να προσφέρει μέγιστη απόδοση και μέγιστη «αίσθηση οδήγησης». Η ειδική τεχνολογία Smart EC 2. επιτρέπει την απλή, προσαρμόσιμη βαθμονόμηση του πιρουνιού και του αμορτισέρ με δυνατότητα επιλογής ημιενεργής ή χειροκίνητης λειτουργίας.