Ο πρώτος αξέχαστος θρίαμβος του έπους Aprilia V4 στο WSBK, με την υπογραφή του Max Biaggi στο Brno το 2009, γίνεται συλλεκτική εμφάνιση. Η Aprilia Tuono V4 Factory SE-09 SBK είναι η αριθμημένη "Special Edition" που ντύνει την κατεξοχήν hypernaked με τα χρώματα που έχουν γράψει την αθλητική ιστορία της Aprilia μεταξύ των μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο πήχης της αποκλειστικότητας και των επιδόσεων εκτοξεύεται χάρη στον αποκλειστικό carbon εξοπλισμό, την προοδευτική αρίθμηση του μοντέλου που διακρίνεται στο ρεζερβουάρ και τις αθάνατες γραμμές που φωνάζουν Superbike.
Η Tuono V4 Factory επιστρέφει στις ρίζες του αγωνιστικού της DNA με το ειδικό κοστούμι SE-09 SBK. Πολλά περισσότερα από έναν απλό συνδυασμό χρωμάτων. Το κυρίαρχο μαύρο χρώμα στο φέρινγκ με τις κόκκινες και λευκές λεπτομέρειες στο μπροστινό μέρος, στο ρεζερβουάρ και στην ουρά: ένα αλάνθαστο μείγμα που φέρνει στο μυαλό κάθε λάτρη των αγώνων το εξαιρετικό ντεμπούτο της δυναστείας Aprilia V4. Περισσότερο από ένα κοστούμι, μία ιστορία, ένας θρύλος που αποτελείται από επτά παγκόσμιους τίτλους (3 αναβάτη και 4 κατασκευαστή), 44 νίκες και 102 βάθρα.
Η Tuono V4 Factory SE-09 SBK είναι η hypernaked που γεννήθηκε για να κυριαρχεί... Όχι μόνο με στυλ: ο αποκλειστικός βασικός εξοπλισμός διαθέτει μπροστινό φτερό και αεραγωγούς μπροστινών φρένων από ανθρακόνημα. Πολύ ελαφριά και εξαιρετικά προσεγμένα αγωνιστικά εξαρτήματα που, μαζί με την ευδιάκριτη προοδευτική αρίθμηση στο ρεζερβουάρ, κάνουν αυτή την Tuono V4 Factory μοναδικά ξεχωριστή: τόσο ως συλλεκτικό αντικείμενο, όσο και ανάμεσα στις πιο επιθετικές στροφές και το φρενάρισμα.
Είτε στον δρόμο είτε στην πίστα, η Tuono V4 Factory SE-09 SBK απελευθερώνει με ασφάλεια και ακρίβεια τους 175 ίππους του κινητήρα V4 και τη ροπή 121 Nm, χάρη στην τεχνογνωσία των μηχανικών της Aprilia. Το αποτέλεσμα είναι μια συναρπαστική και γεμάτη αδρεναλίνη εμπειρία οδήγησης με απόλυτο έλεγχο που εγγυάται η ημι-ενεργητική ανάρτηση Öhlins. Το σύστημα Smart EC 2.0 επιτρέπει την απλή, προσαρμόσιμη βαθμονόμηση του πιρουνιού και του αμορτισέρ με δυνατότητα επιλογής ημιενεργής ή χειροκίνητης λειτουργίας.