Το Piaggio MP3 310 το οποίο μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης Β, εφόσον έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013, εντυπωσιάζει με το τολμηρό, δυναμικό στυλ του, εμπνευσμένο από τις τελευταίες τάσεις της σχεδίασης αυτοκινήτων. Οι μεταλλικές γκρι σατινέ λεπτομέρειες αναδεικνύουν τις ρευστές γραμμές του σκούτερ, ενώ η σέλα διαθέτει γκρι επένδυση και γκρι ραφή, σε τόνο που δημιουργεί αντίθεση και ταιριάζει απόλυτα με τα φινιρίσματα. Το φιμέ παρμπρίζ διαθέτει πλευρικούς εκτροπείς αέρα για προστασία και άνεση, ενώ η εκλεπτυσμένη ουρά ολοκληρώνει τη μοντέρνα και κομψή σχεδίαση.
Το Piaggio MP3 310 διακρίνεται ως το πιο ευέλικτο και δυναμικό μοντέλο της τρίτροχης οικογένειας της Piaggio. Το δυνατό σημείο του είναι αρθρωτό, παραλληλόγραμμο σύστημα ανάρτησης και η διάταξη των δύο μπροστινών τροχών, η οποία προσφέρει σταθερότητα στις στροφές και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, ακόμη και σε βρεγμένη άσφαλτο.
Ο κινητήρας 310 cc High Performance έχει βελτιστοποιηθεί για τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών, αλλά η αυξημένη ισχύς και η άριστη συνολική αεροδυναμική εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις μαζί με οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου, όπως αποδεικνύεται από τη μέτρηση WMTC 32,2 km/l.
Συμπαγές και εύχρηστο, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση που χαρακτηρίζει τα μεγάλα σκούτερ GT, το Piaggio MP3 310 είναι απολαυστικό στην οδήγηση και διαθέτει την καλύτερη τεχνολογία στην κατηγορία του, όπως keyless ανάφλεξη, ABS τριών καναλιών, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR και ψηφιακή οθόνη LCD 5 ιντσών. Την πρακτικότητα εγγυώνται το ευρύχωρο ντουλαπάκι, εξοπλισμένο με ένα θύρα USB για τη φόρτιση συσκευών, καθώς και η ευρύχωρη θήκη κάτω από τη σέλα, που μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face ή δύο κράνη demi-jet και άλλα αντικείμενα.
Το Piaggio MP3 310 με το εύχρηστο μεγάλο πίνακα οργάνων LCD 5'' εμφανίζει με σαφήνεια όλα τα βασικά δεδομένα ταξιδιού, μαζί με μια ολοκληρωμένη σειρά πληροφοριών, στις οποίες μπορείς να έχεις πρόσβαση πατώντας το κουμπί MODE στο δεξιό χειριστήριο: μέγιστη ταχύτητα, μέση ταχύτητα, στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, μέση κατανάλωση καυσίμου, αυτονομία και επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Το πρακτικό σύστημα keyless, που ενεργοποιεί το σκούτερ, ανοίγει τη σέλα και το ρεζερβουάρ καυσίμου και κλειδώνει το τιμόνι, είναι γρήγορο και εύκολο στη χρήση μέσω ενός τηλεχειριστηρίου που δεν χρειάζεται καν να βγάλεις από την τσέπη σου για καμία από τις λειτουργίες του.
Η σέλα του Piaggio MP3 δύο επιπέδων είναι κατασκευασμένη από αφρώδες υλικό που έχει σχεδιαστεί για μέγιστη άνεση στην οδήγηση και έχει σχήμα που εξασφαλίζει σταθερή επαφή με το έδαφος και επαρκή οσφυϊκή στήριξη για τον αναβάτη. Τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ κλείνουν εύκολα και ενσωματώνονται στο πίσω μέρος του φέρινγκ, προς όφελος τόσο της αισθητικής όσο και της λειτουργικότητας.
Το αρθρωτό, παραλληλόγραμμο σύστημα μπροστινής ανάρτησης και η διάταξη των δύο μπροστινών τροχών είναι μοναδικά, διακριτικά στοιχεία που κάνουν την οδήγηση ενός Piaggio MP3 μια πραγματικά μοναδική εμπειρία, προσφέροντας σταθερότητα στις στροφές που κανένα άλλο σκούτερ δεν μπορεί να φτάσει. Ο φημισμένος μηχανισμός μπλοκαρίσματος της μπροστινής ανάρτησης του Piaggio MP3 σημαίνει ότι το σκούτερ διατηρεί την ισορροπία στους τρεις τροχούς χωρίς τη χρήση του κεντρικού σταντ, με το οποίο ωστόσο είναι εξοπλισμένο. Αυτό το χαρακτηριστικό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ποτέ να τοποθετήσεις τα πόδια σου στο έδαφος, κάνοντας το παρκάρισμα ευέλικτο και αβίαστο.
Το Piaggio MP3 310 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα μονοκύλινδρο τετράχρονο HPE 310 cc Euro 5+, υγρόψυκτο, με 4 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό. Αποδίδει έως 19,4 kW (26,4 CV) στις 7.500 σ.α.λ. και 27,3 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. και έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρει ομαλή, εύκολη οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά στη μέγιστη ταχύτητα: 129 χλμ./ώρα.
Το Piaggio MP3 310 διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό τον έλεγχο πρόσφυσης ASR για τέλειο έλεγχο κατά την επιτάχυνση σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Οι δύο ανεξάρτητοι, με δυνατότητα κλίσης μπροστινοί τροχοί 13" είναι εφοδιασμένοι με δίσκους φρένων 258 mm, ενώ ο πίσω δίσκος έχει διάμετρο 240 mm. Το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS είναι ενεργό και στους τρεις τροχούς, εξασφαλίζοντας ασφαλή και αποτελεσματική πέδηση.